K
o
u
h
e
N
o
u
r

پنج مکان برای اقامت در آنکارا

پنج مکان برای اقامت در آنکارا

آنکاراپایتخت ترکیه، برای جذب توریست کارهای زیادی انجام داده است. هتل های زیادی مشغول دادن خدمات به مسافران می باشند. ما تعدادی از این هتل ها را به شما معرفی می کنیم.  

ویندام آنکارا

ویندام آنکارا ، گزینه مناسبی برای مسافران تجاری است که  دوست دارند بعد از یک روز کاری سخت ، کمی استراحت کنند. هتل با داشتن خدمات رایگان لازم  ، از جمله اینترنت پر سرعت ، گاراژهای داخلی و خارجی و تجهیزات فنی ، از یک سالن اختصاصی که مجهز به سیستم نقشه برداری 360 درجه است ،پذیرای مسافران می باشد . در برخی از زمان های لازم ، سالن اسپا هتل حمام سنتی ترکیه و سونا ، اتاق بخار و وان گرم را ارائه می دهد ، در حالی که این دو رستوران برای غذاهای لذیذ و ناهار خوری های خصوصی شناخته شده اند.

آنکارا هیلتون

یکی از هتل های کلاسیک که دارای،. اتاق ها و سوئیت های راحت با سبک امروزی ، رستوران گلخانه با چشم انداز باغ و استراحت و باراندازی لوتوس ، برخی از تالارها هستند. به هر حال ،  شما  می توانید از استخرو زمین های تنیس و اسکواش استفاده کنید. این هتل برای مسافرانی که خانوادگی سفر می کنند بسیار مناسب است .

هتل شراتون آنکارا

هتل شرایتون آنکارادارای 311 اتاق ،سوئیت های مدرن  است،  دسترسی انلاین ، استفاده از رستوران Brasserie One که رژیم های غذایی کم کالری ، دیابتی و گیاهی را مورد توجه قرار می دهد ، از نوار پیچیده ورزشی مس با نوشیدنی و یک میز استخر ، گزینه های ناهار خوری هتل نیزفراوان  است. کلوپ سلامتی شراتون برای علاقه مندان به تناسب اندام در دسترس است ، در عین حال  از خدمات ماساز نیز میتوانید بهرمند شوید.

دیوان Çukurhan

یکی از هتل های تاریخی  در آنکارا، دیوان Çukurhan است که در داخل ان  به زیبایی بازسازی شده ساختار قدمت آن به اواخر 16 یا اوایل 17برمی گردد . در مقابل ارگ آنکارا واقع شده است ، ساختمان خیره کننده آجری و سنگی با تخته های چوبی و خلیج هایی که برای خدمت به عنوان کاروانسرای شهری عثمانی به کار رفته و از سال 2007 تا 2010 تحت یک دوره ترمیم دقیق قرار گرفته است. بازدید کنندگان می توانند از زیبایی و ظرافت و امکانات مدرن که مارک دیوان برای همه در ترکیه و خارج از کشور شناخته شده است،بهره مند شوند.  اتاق ها با طراحی جداگانه ، زرق و برق دار Safranhan Brasserie و Avlu Bar در اصلی ترین  منطقه  تاریخی و مکانی در مرکز شهر نزدیک به تمام مناظر اصلی آنکارا تنها چند ویژگی است که دیوان Çukurhan را بی نظیر می کند.

هتل جی جی ماریوت آنکارا

 هتل جی جی ماریوت آنکارا ، در قلب منطقه تجاری آنکارا واقع شده است و دارای کلیه امکانات مدرنی است که از برند JW Mariott انتظار می رود شامل اتاق های بزرگ و سوئیت های دارای پنجره های کف تا سقف ، حمام های مرمر زیبا و اتاق خواب های  رویایی . رستورانهای این هتل شامل JW Steakhouse و Skye Vue Lounge & Terrace هستند که غذاهای عالی و منظره ای از شهر را ارائه می دهند ، در حالی که سلامتی و تناسب اندام کارما اسپا مکانی برای خوشگذرانی  است. گذشته از این ، اتفاق می افتد که این هتل بزرگترین سالن اجتماعات آنکارا را نیز دارد .



نظر خود را بنویسید