K
o
u
h
e
N
o
u
r

8 کافه بزرگ در آنکارا، ترکیه

8 کافه بزرگ در آنکارا، ترکیه

مردم محلی آنکارا دوست دارند با یک فنجان قهوه برای گفتگو و صحبت با دوستان خود روز خود را شروع کنند. برخی از بهترین کافه ها را انتخاب می کنیم. جایی که می توانید با افراد محلی هم صحبت شوید ، کارهایی انجام دهید ، یا فقط کافی است یک فنجان قهوه را با چیزی شیرین  بخورید.

کافه گرامافون


این کافه وفادار به نام خود ، دارای گرامافون های عتیقه زیادی و همچنین سایر الات عتیقه مانند پیانو، رادیو و وسیله های قدیمی دیگر است. نیمی از مجموعه عتیقه فروشی و نیم دیگر کافه است. فضای گرم و دلنشین در کافه گرامافون را دوست خواهید داشت، با صندلی های چوبی ساده و منوی کلاسیک های ترکی مانند گزله و چای با میخک.


کافه دس کافه


این کافه کلاسیک که از سال 1995 باز است ، دارای یک محیط کاملا  فرانسوی است که صندلی های متعدد و پیانو در گوشه و کنار آن قرار دارد. کافه دس  با اشغال منطقه ای بزرگ که در گذشته به بازارمنتهی می شد از بهترین کافه های شهر آنکارا به شمار می آید، که منوی غذا و حتی کوکتل زیادی دارند.


کافه آیلاک خانم


یک کافه پر جنب و جوش و جوان با دیوارهای رنگارنگ پوشیده از هنر قاب ، آیلاک خانم در زمستان دنج و گرم است ، با صندلی های بسیار راحت و نسیم در تابستان ، با یک صندلی بزرگ در فضای باز. این منو همچنین از صبحانه گرفته تا غذای اصلی و البته قهوه فراوان ، غذاهای زیادی دارد.


کافه یز


برای توصیف کافه یز باید گفت که  دکوراسیون این کافه بسیار محبوب است، جایی که الگوهای گل و لوسترهای براق فقط بخشی از دکوراسیون جذاب آن هستند. در تابستان ، باغ این کافه همیشه پر از مردمی است که از قهوه خود و برخی ازخوراکی های  شیرین و خوش طعمشان لذت می برند.


کافه کیش


با توجه به نام آن ، کافه کیش انواع و اقسام تازه های پخته شده را به صورت روزانه و در فضای آرام ، با صندلی های چوبی ساده و گیاهان گلدان سرو می کند. حتماً صفحه نمایش یخچال را بررسی کنید زیرا همیشه کالاهای عالی و دسرهای فرنگی و ترکی فرانسوی و ترکیبی انتخاب بسیار خوبی دارند.


آزمایشگاه قهوه


یکی از کافه های مدرن در آنکارا ، آزمایشگاه قهوه مورد علاقه در میان فریلنسرهایی است که دوست دارند در یک میز مشترک بنشینند و کار کنند. کافی شاپ با انواع مختلف لوبیا از سراسر جهان و همچنین تکنیک های تهیه قهوه مانند دم کردن سرد یا کرم قهوه در مورد انواع آن ها بسیار معروف است.


کافه Botanica


با یادآوری یک کلبه زمستانی ، کافه Botanica دارای یک فضای داخلی چوبی دنج و یک باغ گل زیبا و شگفت انگیز است که در تابستان بسیار محبوب است. همانطور که از یک کافه آنکارا انتظار می رود ، منوی این کافه بسیار گسترده است ، از جمله صبحانه باز بوفه یکشنبه.


کافه بی کوانوز


در مورد دکوراسیون های گلدار و سفید و دریایی و صورتی بسیار رنگی در Bi'Kavanoz چیزی بسیار زنانه وجود دارد ، که در آن دسرهای متغیر روزانه در صفحه نمایش همیشه کاملاً لذت بخش به نظر می رسند. از گزینه های گسترده صبحانه گرفته تا قهوه که همراه با یک غذای شیرین است ، کافه نیز مفتخر است که فقط از مواد طبیعی موجود در همه خلاقیت های خود استفاده کند.



نظر خود را بنویسید