K
o
u
h
e
N
o
u
r

8 غذا که باید در آنکارا امتحان کنید  

8 غذا که باید در آنکارا امتحان کنید   

آنکارا غذاهای شگفت انگیز زیادی دارد که هنگام زندگی در آن باید نهایت لذت را ببرید. از کباب سنتی گرفته تا دسرهای کاملاً شیرین ، برای سفر آینده خود به این تجربیات خوراکی ضروری توجه کنید.

ماهی کبابی در Yelken Balık

یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی آنکارا ، Yelken Balık محبوب ترین نماینده غذاهای اژه و مدیترانه در آنکارا است. انواع meze گرم و سرد آنها فقط یک غذای بزرگ برای ماهی های فصلی تازه است که به بهترین وجهی کبابی و همراه با یک لیوان راک ارائه می شود .

غذاهای دریای اسکندر در Uludağ Kebabçısı

اولوداگ Kebabçısı در آنکارا به اسکندر Kebap معروف است، تهیه  شده از pide نان صدر با برش نازک از کباب فرد دهنده، سس گوجه فرنگی و کره ذوب شده است. حتی این منو دارای بسیاری از انواع کباب دیگر نیز باشد ، این iskender است که به یک مارک افسانه ای تبدیل شده است.


دسرهای شیر در Zeynel

طیف دسرهای ترکی گسترده و متنوع است و در Zeynel قطعاً بهترین انواع دسر شیر را به دست خواهید آورد. سعی کنید kazandibi (پودینگ ضخیم با بالا کمی کاراملیشده سوخته)، muhallebi (پودینگ با بنه)، و یا tavuk göğsü (پودینگ ضخیم با برش نازک از سینه مرغ).

Döner در ساحان یری

ادعای شهرت در Süha'nın Yeri ، غذای خوشمزه ای است که بر روی آتش چوبی پخته می شود ، که گوشت را با طعم استثنایی تزئین می کند. این یک محل عالی برای ناهار گاه به گاه در آن شما یک ساندویچ فرد دهنده بسیار عالی همراه با دریافت ayran . Süha برای  افراد محلی بسیار محبوب است ، بنابراین شاید برای یافتن صندلی مجبور شوید کمی صبر کنید.


باقلوا در Baklavacı Hacıbaba

Hacıbaba بهترین مکان برای تهیه باقلوا در آنکارا یکی دیگر از ایستگاه های مهم غذای ترکی است. اکنون نسل سوم خانواده مشاغل مستقر در سال 1949 را اداره می کند که از مکه های باقلوا ، Gaziantep استقبال می شود.


Döner کباب در Bursa Hacı Bey Kebabçısı

Bursa Hacı Bey Kebabçısı ، که از سال 1961 باز است ، همانطور که در نظر گرفته شده بود کباب را آماده می کند - ساده و در عین حال وفادار به دستورالعمل ها و ترکیبات سنتی. برشهای عالی دیونر با سس گوجه فرنگی و ماست همراه است.


آب نبات و لوکوم در Ali Uzun Şekercilik

آخرین توقف در تور دسر آنکارا  علی اوزون است، یک فروشگاه شیرینی فروشی واقعا شگفت انگیز است که از سال 1935 افتتاح شده است و در آنجا همه شیرینی های کلاسیک ترکی را که می خواهید ، پیدا خواهید کرد. شما باید دریابید akide şekeri (آب نبات سخت ترکی)، با فندق، نعناع، توت فرنگی، لیمو، و یا دارچین، و همچنین lokum (راحت الحلقوم)، helva ، پشمک (نخ قند) و رب بادام، فقط به نام چند .


میز در کلبر

برای تهیه یک میز در این رستوران بسیار محبوب غذاهای دریایی ، باید از قبل رزرو کنید. در یک فضای بسیار مهربان (میخانه) ، غذاهای فنجان فصلی شگفت انگیز را در کلبور پیدا خواهید کرد ، از جمله: şevket-i bostan (خار) ، sübyeli çorba (سوپ با ماهی مرکب) یا Palamut pilaki (ماهی خال مخالی اسب با خورش لوبیا) )

از آنجا که کباب بسیار عالی در آنکارا وجود دارد ، باید به رستوران دوم که غذاهای شگفت انگیز کباب را نیز می پزد ، اشاره کرد. در Hacı Arif Bey ، مجموعه بزرگی از کباب را پیدا خواهید کرد که همه چیز را شامل می شود از آدانا کلاسیک گرفته تا علی نازیک تا بیتی 


نظر خود را بنویسید