K
o
u
h
e
N
o
u
r

11 محل برای صرف دسر خوشمزه در آنکارا

11 محل برای صرف دسر خوشمزه در آنکارا

در انکارا دسرهای مغزی و خوشمزه زیادی وجود دارد. مکان های زیادی برای مزه کردن نیز هست از سفره باقلوا گرفته تا آب نبات ترکی ، دسر شیر گرفته تا برخی موارد دلخواه بین المللی ، در این مقاله بهترین مکان ها را برای تهیه دسر خود در آنکارا  به شما معرفی می کنیم.


لیوا پاستانسی

یکی از معروف ترین شیرینی پزی های آنکارا ، همه چیز را از شکلات گرفته تا کیک ، دسر شیر ترکیه تا بستنی و موارد دیگر قابل تصور می کند. یکی از گزینه های خوشمزه Mille -Feuille لیوا (لایه های نازک پف پف با خامه شیرینی) است که با توت فرنگی پر شده است.

علی اوزون ercekercilik

Ali Uzun ercekercilik بهترین مکان در آنکارا برای گرفتن دستان خود بر روی برخی از آب نبات های ترکیه و لوکوم (Delight Turkish) است. حتماً akide şekeri (آب نبات سخت) را با طعم هایی مانند نعنا ، توت فرنگی ، فندق و دارچین امتحان کنید.

Hacıbaba Baklava

یکی از بهترین مکان های آنکارا برای بدست آوردن برخی از باقلوا های دهانشویه ، Hacıbaba از سال 1949 وجود دارد. باقلوا سنتی پر از پسته است ، اما گاهی اوقات گردو می تواند یک تغییر خوب و خوشمزه باشد.


زینل

دسرهای شیر ترکی بسیار گسترده و متنوع هستند ، اما Zeynel بهترین مکان برای طعم دادن آنها در حالت عالی است. افراد محلی آنکارا قطعاً tavukgöğsu (پودینگ ضخیم با برشهای نازک از مرغ) و kazandibi (پودینگ ضخیم با کارامل شده و کمی سوختگی را توصیه می کنند) توصیه می کنند.

هاتون پاستانسی

یکی از قدیمی ترین شیرینی فروشی های موجود در آنکارا ، هاتون پاستانسی طی سالها تغییر نکرده است ، به ویژه شیرینی های عالی آنها. در تابستان ، هاتون بهترین مکان برای نوشیدن لیموناد و خوردن بستنی فوق العاده خانگی آنهاست.


نانوایی Bonapple

اگر در مورد بعضی از دسرهای بین المللی بیشتر روحیه دارید ، Bonapple مکانی عالی برای لعاب دندان شیرین شما است. شایعه است که تیاممیسو ، کیک پنیر ، پای کرم بوستون ، خرد شدن سیب و پودینگ ماگنولیا همه الهی هستند.

ıanlı برمه Tatlıcısı

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این مکان در آنکارا برای تهیه بهترین برمه کادایف (شیرینی ترد خرد شده و پر از پسته) است. این دسر به همراه یک بستنی ضخیم ترکیه برای یک تجربه دسر آسمانی ترکیه سرو می شود.

مشهورترین شیرینی پزی ترکیه مطمئناً برای دسرهای ترکیه و بین المللی ارزش دیدن دارد. توقف مورد علاقه کیک های تولد ، شکلات های دیوان نیز کاملاً افسانه ای است.

دووروغلو

اگرچه دووروغلو به دلیل داشتن انواع کباب عالی بسیار شناخته شده است ، بلکه باقلوی گزییانپ نیز به محبوب ترین مردم محلی تبدیل شده است. اگر برای ناهار یا شام به اینجا می روید ، حتما مقداری از دسر را برای خود تهیه کنید.

باقلواچی کاراگز

Karagöz سالهاست که مشروبات الکلی عالی را سرو می کند ، اما ادعای واقعی شهرت sültü nuriye آن است (نوعی باقلوا که به جای شربت با شیر ساخته شده است). اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که فکر می کند باقلوا خیلی شیرین است ، نوریا درست خواهد شد.


نظر خود را بنویسید