آشنایی با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا LH

آشنایی با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا LH

آشنایی با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا LH

یکی از معروفترین و بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی، ایرلاین آلمانی لوفت هانزا است که پس از ادغام با شرکت های زیر مجموعه اش، بزرگ ترین ایرلاین اروپا بر اساس تعداد مسافر و تعداد ناوگان شد. در این یادداشت شما مسافران عزیز میتوانید با خدمات و قوانین این شرکت بیشتر آشنا شوید.

هواپیمایی لوفت هانزا

تاریخچه

 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در سال 1953 در آلمان تاسیس شد و در سال 1955 مورد بهره برداری قرار گرفت. نام لوفت‌هانزا از دو کلمه Luft به معنی هوا و Hansa به معنی انجمن ساخته شده است که اولی لغتی آلمانی و دومی لاتین می باشد. این شرکت با داشتن بیش از 615 هواپیما یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی جهان بر اساس تعداد مسافر هستند. دفتر اصلی این شرکت در شهر کلن آلمان قرار گرفته ولی پروازهای این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت انجام می شوند. لوفت هانزا از نظر تعداد پروازها دومین و از حیث درآمد چهارمین  ایرلاین بزرگ دنیا محسوب می گردد.

هواپیمایی لوفت هانزا

کلاس های پروازی و میزان بار مجاز

کلاس پروازی اقتصادی (اکونومی کلاس)

این کلاس پروازی صندلی ‌های عادی و راحتی دارد که در همه انواع هواپیماهای این شرکت قرار گرفته اند. عرض این صندلی ها۳۱ اینچ است (به جز هواپیماهای ایرباس ای380 که عرضی 33 اینچی دارند). مانیتور صوتی و تصویری، غذا و نوشیدنی رایگان از دیگر امکانات این کلاس پروازی است. میزان بار مجازی که برای هر مسافر قرار دادند در داخل کابین یک کیف با حداکثر وزن ۸ کیلوگرم و در بخش بار 1 چمدان تا وزن 23 کیلوگرم می باشد.

کلاس پرمیوم اکونومی

این کلاس پروازی امکاناتی مانند کلاس اکونومی دارد، با این تفاوت که از صندلی های بزرگ تر و راحت تری نسبت به آن تشکیل شده است. این کلاس پروازی از سال 2014 در این شرکت هواپیمایی شکل گرفته است. میزان بار مجاز برای هر مسافر در این کلاس بیشتر است به طوری که دو کیف دستی تا وزن 8 کیلوگرم و در بخش بار 2 چمدان، هرکدام تا وزن 32 کیلوگرم می باشد. صندلی ها هنگام خواب بین 150 تا 180 درجه و به طول دو متر قابلیت باز شدن دارند و به امکانات صوتی و تصویری و شارژ لپ‌تاپ تجهیز شده اند

فرست کلاس

کابین ‌های لوکس فرست کلاس در قسمت بالایی ایرباس ‌های A380 و  بخش طولی بویینگ 747 دیگر قرار گرفته اند و دارای امکاناتی چون صندلی تخت‌ شو دو متری، پورت ‌های مخصوص شارژ لپتاپ و موبایل و غذای دلخواه هستند. گیت چک گذرنامه‌ی مسافران درجه ‌یک و ورود و خروج‌شان نیز با مسافران کلاس ‌های دیگر متفاوت است.

کلاس پروازی تجاری (بیزینس کلاس)

بیزینس کلاس دارای خدمات ویژه مخصوص سفرهای طولانی است و امکاناتی را در نظر گرفته که مسافران بتوانند در پروازهای طولانی احساس خوبی داشته باشند. صندلی‌ های این کلاس پروازی برای خواب و استراحت به دو متر افزایش طول پیدا می کنند و امکاناتی همچون سیستم صوتی و تصویری و شارژ لپ ‌تاپ دارند. صندلی‌ های اولیه کابین بیزینس کلاس لوفت ‌هانزا امکان تخت شدن تا ۱۵۰ درجه را دارند که در سری جدید این کابین ‌ها این اندازه به ۱۸۰درجه افزایش یافته است. همچنین خریداران این نوع بلیط خدمات اختصاصی در فرودگاه دریافت خواهند کرد. میزان بار مجاز داخل کابین دو کیف دستی هر کدام تا وزن 8 کیلوگرم و میزان بار مجاز در تحویل به بخش بار، 3 چمدان هر کدام تا وزن 32 کیلوگرم می باشد.

هواپیمایی لوفت هانزا

تهیه بلیط پروازهای لوفت هانزا

افرادی که  در ایران تمایل دارند از پروازهای این ایرلاین خارجی به منظور رسیدن به مقصد خود استفاده نمایند می توانند به صورت حضوری یا تلفنی با دفتر ما تماس بگیرند تا بلیط برای آنها تهیه شود.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS