هفت  مکان رایگان برای دیدن  در آنکارا

هفت مکان رایگان برای دیدن در آنکارا

هفت مکان رایگان برای دیدن در آنکارا 

آنکارا ممکن است ، مانند استانبول نباشد. اما این جاذبه ها به اندازه کافی  شمارامجذوب خود می کند. در این مورد خاص ، کوه نور نگاهی به برخی از فعالیتهای تفریحی می اندازد که برای شما یک سکه یا لیر ترکیه هزینه دارد.

از Anıtkabir دیدن کنید

مطمئناً یکی از مهمترین دیدنی های آنکارا ، مقبره مصطفی کمال آتاتورک (بنیانگذار و اولین رئیس جمهور ترکیه) اثری کاملاً خیره کننده از معماری است. با تعجب از ساختارتزئین  شده  از سنگ مرمر و تراورتن ، که در سال 1953 به پایان رسید ، بازدید کرده و از پارک زیبای صلح دیدن خواهید کرد که هر دو پذیرش رایگان دارند.

اردک ها را در پارک Kuğulu تغذیه کنید

یکی از محبوب ترین پارک های واقع در قلب  آنکارا Tunalı Hilmi ، پارک Kuğulu یک مکان عالی برای خلاص شدن از شر  نانهای بیات است ، که ممکن است در خانه جمع شده باشد.   زیرا اردک ها تقریبا هر چیزی را می خورند. در یکی از نیمکت های پارک بنشینید و از زندگی روزانه شهر لذت ببرید. پس از آن ، می توانید با قدم زدن در بالا و پایین Tunalı و همچنین Arjantin Caddesi را برای دیدن برخی از بهترین فروشگاه ها و کافه های این شهر ببینید.

از مسجد Kocatepe دیدن کنید

چه مذهبی باشید و چه نباشید ، مسجد Kocatepe به دلیل وسعت زیاد و معماری چشمگیر آن ، منظره ای بسیار چشمگیر است. این مسجد که بین سالهای 1967 و 1987 ساخته شده است ، می تواند 24000 نفر را در یک زمان اسکان دهد و به ویژه در شب هنگام روشنایی بسیار زیبا است.

در اطراف سامانپازار گردش کنید

شهر قدیمی آنکارا یکی از جذاب ترین محله های آن است و شما برای لذت بردن از آن نیازی به خرید چیزی ندارید .گردش  در اطراف بازار آزاد در خانه های قدیمی عثمانی جایی که می توانید همه چیز را از عتیقه گرفته تا فرش و موارد دیگر پیدا کنید. همچنین ، حتما از Pirinç Han ، ساختمان  دو طبقه ای پر از مغازه های عتیقه فروشی و پرنعمت دیدن کنید.

از قلعه آنکارا دیدن کنید

نه چندان دور از شهر قدیمی قلعه آنکارا را پیدا خواهید کرد که می توانید بدون پرداخت هزینه ورودی از آن بازدید کنید. حتی اگر تاریخ ساخت قلعه ناشناخته باشد ، شواهد زیادی وجود دارد که شاهد وقوع و آمدن بسیاری از امپراطوری ها از رومیان گرفته تا عثمانی ها بوده است. این قلعه همچنین مکان مناسبی برای تماشای غروب خورشید است .

در پارک بوتیانیک قدم بزنید

آنکارا پارک های زیادی برای  دیدن  دارد ، اما پارک بوتیک ، که در یک محله مسکونی واقع شده است ، مطمئناً یکی از آرام ترین پارک ها است. مدتی از جمعیت شهر دور شوید و در این پارک دوست داشتنی کوچک که در پایه برج معروف Atakule قرار دارد ، گردش کنید.

K Explorez Explorelay را  ببینید

Kızılay یکی از پرتحرک ترین محلات در آنکارا ، مکانی عالی است که ، می توانید از انرژی بالایی آنکارا استفاده کنید. بسیاری از کتابفروشی ها را مرور کنید ، در Karanfil Sokak (بسته به ترافیک) به پایین بروید ، و پارک گاون و بنای معروف گون را که توسط معماران اتریشی در سال 1935 تکمیل شده است ، بررسی کنید.



نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS