K
o
u
h
e
N
o
u
r

آشنایی با ایرلاین اطلس گلوبال (KK)

آشنایی با ایرلاین اطلس گلوبال (KK)


در ادامه معرفی شرکت های هواپیمایی در این نوشتار تلاش میکنیم تا شما خوانندگان محترم را با ایرلاین اطلس گلوبال (اطلس جت) آشنا کنیم. اين شرکت هواپيمايي ترکيه با توجه به خدماتي که ارائه ميدهد، گران نيست به همين خاطر نيز نسبت به ديگر شرکت هاي هواپيمايي طرفداران بسياري دارد.


تاریخچه

اطلس گلوبال

در مارس 2001  بود که شرکتی ترکی به نام " اوگر هلدینگ"Öger Holdings  هواپیمایی اطلس جت تأسیس گردید. این ایرلاین از شرکت های هواپیمایی جوان و پر انگیزه دنیای حمل و نقل است که توانسته در مدت زمان کوتاهی به ایرلاینی نام آشنا و دوست داشتنی و البته ارزان قیمت میان مسافران در ایران و دنیا تبدیل گردد. اطلس جت در تاریخ 1 فوریه 2015، نام خود را از اطلس جت به اطلس گلوبال Atlas Global تغییر داد و نام  جدید هواپیمایی در ترکیه به نام ایرلاین اطلس گلوبال 14 با کد یاتای KK و کد ایکائوی KKK ثبت شد.


کلاس های پروازی و میزان باز مجاز

این هواپیمایی، به نحوی خدمت‌رسانی با قیمت مناسب را در حق کلاس‌های پروازی خود تمام کرده است که کلاسی تحت عنوان اکونومی پلاس را به جای کلاس پروازی اکونومی جایگزین کرده است. این کلاس پروازی، فقط و فقط منحصر به اطلس جت است و در هیچ خط هوایی دیگری، چنین کلاسی در میان انتخاب مسافران دیده نمی‌شود. کلاس هواپیمایی اکونومی پلاس، خدمات ویژه‌تری را به نسبت کلاس هواپیمایی اکونومی در سایر خطوط هوایی دارد اما بهای بلیط آن، با بهای این کلاس در باقی خطوط هوایی تفاوتی ندارد. اما به طور کلی دو کلاس پروازی اینگونه است.

 
اکونومی پلاس: خریداران بلیط اکونومی پلاس می‌توانند علاوه بر ۲۰کیلوگرم حق بار، هشت کیلوگرم در قالب کیف دستی حمل نمایند. همچنین این کابین شامل پذیرایی رایگان می‌شوند. فاصله بین صندلی‌ها در کابین اکونومی پلاس حدود ۷۷سانتیمتر است. اطلس‌جت در تبلیغ این کلاس پروازی این چنین آورده است: امکانات درجه یک با قیمتی درجه سه!

بیزینس کلاس: اولویت در چک-این، تا سقف ۴۰کیلوگرم بار مجاز (۳۰کیلوگرم به همراه ۱۰کیلوگرم بار اضافی) –پذیرایی رایگان (غذاهای گرم و سرد) - وسیله نقلیه خصوصی از ترمینال به هواپیما - ترانسفر رایگان.

اطلس گلوبال

خدمات ویژه هواپیمایی اطلس گلوبال

شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال خدمات مختلفی را به مسافران ارئه می دهد. از جمله مهم‌ترین آنها تهیه سرويس اتوبوس رايگان (ترانسفر) است. به علاوه، اين هواپیمایی در مسیر پروازی خود خدمات غذایی و پذیرایی نیز دارد که در مقايسه با هواپیمایی‌های ديگر از نرخ مناسبی برخوردار است. کی از ویژگی های خیلی خوب کلاس بیزینس اطلس گلوبال اینه که، در سفرهایی که مدت پرواز بیشتر از 3 ساعت هستن، سرآشپز مخصوص در هواپیما حضور داره و مطابق با سلیقه ی مسافران انواع دسر و غذاهای متنوع ترکی و بین المللی سرو میشود. از دیگر خدمات این هواپیمایی می‌توان به ارسال پیامک رایگان به مسافران در صورت هرگونه تأخیر در پرواز اشاره کرد.


کارت های عضویت هواپیمایی اطلس گلوبال

کارت های عضویت یکی از شیوه های جذب مشتری در خدمات گردشگری است. اطلس گلوبال به اعضای خود، کارت‌های عضویت متفاوتی ازجمله Familiy ،Junior Club،Jetis  Jetmil gift و... ارائه می‌نماید که هریک دارای شرایط و امکانات متفاوتی است. با خرید هریک از برنامه‌های این شرکت امتیازاتی به اعضا داده شده، با توجه به مایل‌های طی شده، از پروازهای رایگان و یا با تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

اطلس گلوبال

مسیرهای پروازی ایران

این هواپیما روزانه از تهران به استانبول، آنتالیا، ازمیر و بدروم پرواز دارد و این پروازها را از طریق ادامه‌ی مسیر از استانبول انجام می‌دهد که بسیار به مذاق مسافر ایرانی خوش می‌آید. همچنین 35 کشور از نقاط مختلف اروپا، آسیا، خاورمیانه، روسیه و قبرس شمالی و درمجموع 50 مقصد متفاوت، مسیر هواپیماهای اطلس گلوبال می‌باشند.


نظر خود را بنویسید